عشق همیشگی من پری ناز و پارسا

آرزوهای من

1390/10/14 4:02
نویسنده : شیوا
373 بازدید
اشتراک گذاری

گلهای قشنگم می خوام براتون چند تا آرزو کنم. آرزوهایی  که اگه خدای

مهربون صدامو به عنوان یه مادر بشنوه باید سجده شکرشو به جا بیارم...

                                          

فرزندان من آرزو می کنم همیشه تن ناز و کوچولوتون سالم باشه و هیچ وقت

کوچکترین  آسیبی بهتون نرسه .....

 

 آرزو می کنم به همه موفقیت های دنیا ، هر چیزی که دوست دارید برسید

اونقدری موفق بشید  که از زندگیتون صد درصد احساس رضایت کنید

                                      

  آرزو می کنم قلب کوچولوتون مثل همین الان همیشه مهربون باشه...

 

 آرزو می کنم به معنای واقعی انسان باشید و تو درگاه خدا جزو اونایی باشید

که بهش احسنت و آفرین می گن ...

 

 آرزو می کنم همیشه تو زندگیتون قوی باشید و بدونید ضعف نابود کننده ترین

خصلته...

                                                    

 آرزو می کنم روزی برسه که یه فرشته ناز مثل خودونت داشته باشدی تا

بدوندی که چقدر احساس خوبیه که هر روز هزار بار قربون صدقه یه فسقلی

 

بری و اونم يه لبخند مليح تحويلت بده ......

 آرزو می کنم همیشه دوست داشتنی و عاشق بمونید.........

 

 آرزوهام براون تمومی نداره  برای دختر نازم و گل پسرم، ولی چند تا از مهم

تریناشو براتون نوشتم ..... 

 

http://up.patoghu.com/images/ro7toj59t8c13u5fx7b2.gifعزیزانم پارسا جون و پری ناز گلم  به خاطر همه آرامشی که از شماها  دارم خدا را شکر میگویم

 امیدوارم بهترین سالها  را پیش رو داشته باشی http://up.patoghu.com/images/ro7toj59t8c13u5fx7b2.gif

پري نازم الان 5 سال و 5 ماه

پارسا جونم 8ماه و 5 روزشه

خدايا تو رو به خاطر اين همه نعمت سپاسگزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)