عشق همیشگی من پری ناز و پارسا

تولد پریناز گلم

1391/5/27 15:31
نویسنده : شیوا
1,265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد مدتها دوباره اومدم و بروز شدم  تولد دخترم بود و شادیهای پسرم و آرزوهای خودم برای نوگلانمmahsae-ali.blogfa.com

امسالم مثل دو سال گذشته تولد پرینازم در ماه رمضان افتاد ولی چون شب قدر هم بود چند روز دیرتر تولدش را گرفتیم

پارسا پسرم خیلی شادی می کرد و خوشحال بود دست دسی می کرد و می رقصید و خیلی خوشحال بود

پریناز گلم تولدت مبارک

چه لطیف است حس آغازی دوباره ، و چه زیباست رسیدن دوباره به

 

روز زیبای آغاز تنفس...

 

 و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن ! و چه اندازه شیرین

 

است امروز ...

 

 روز میلاد ...

 

روز تو !

 

روزی که تو آغاز شدی !

 

میخواهم برایت ثبت کنم از شش سال بودن با تو عزیزترین !

 

از لحظه های شیرینی که ماندگار شدند 

 

از لحظه های تلخی که برایمان خاطره شدند و یاد آوریشان لبخند برلبانمان می نشاند

 

افسوس میخورم از ثانیه هایی که شاید بیشتر میتوانستم در ذهنم ثبت کنم و نشد !

فرزندانم با تمام وجودم دوستتون دارم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
29 مهر 91 1:11
سلام مامانی هر چند دیر ولی تولد دخترکم مبارک .... امیدوارم زود زود بیاین و بنویسید ..... دوستتون دارم