عشق همیشگی من پری ناز و پارسا

نوشته هاي من براي كودكان دلبندم

1390/10/20 1:52
نویسنده : شیوا
594 بازدید
اشتراک گذاری

سلام می نویسم تا به یادگار بگذارم از خود برای کودکان دلبندم

 اين وبلاگ را تقديم مي كنم به دختر نازم پري ناز و پسر گلم پارسا تا در آينده بدونند كه ماماني و

بابايي چقدر دوستشون داشتند

با تمام وجودم دوستتون دارم

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

امروز روز تولدتوست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

نه ماه دوتایی بودیم و یکی شمرده میشدیم

عزیز من !

خوشحال بودم که نصف جامو بهت داده بودم

یک جای مجانی با تمام امکانات

تو  هم مستأجر خوبی بودی! ساکت و آرام        

بعضی وقتها

 از سر ِ دوستی ، تلنگری به دیوار میزدی

آره من میشنیدم

داشتی بزرگ می شدی

بار و بندیل سفر را می بستی

آخ که چقدر دلم برای آن لحظه ی شیرین بی تاب بود

آن لحظه که تو بیایی ......

                                                                                            " کارول لین پیرسون"

brunette angel pink dress sitting on a cloud animated gif                 boy fairy or angel animated gif 

دخترم  پري ناز در تاريخ 21 مرداد 1385 از طرف خداي مهربان به ما بخشيده شد.

در روز شنبه ماه رجب ساعت 10:10 دقيقه  به ما هديه شد.

وزن تولد :3 كيلو          قد:52           دور سر:35.5 

از خداوند بزرگ به خاطر اين موهبت بزرگش سپاسگزارم.

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک . . .

 

پسر گلم پارسا در تاريخ 7 ارديبهشت 1390 به دنيا آمد.

در روز چهارشنبه ماه جمادي الثاني ساعت 9:10  قدم روي چشم ما گذاشت.

وزن تولد:3050گرم             قد:51            دور سر:35

هر دو تا به زندگی ما خوش اومدن عاشقونه دوستشون دارم از خودم هم بیشتر

از خدای بزرگ می خوام صحیح و سالم برامون نگهشون داره      الهی آمین

 

www.smilehaa.org      www.smilehaa.org            www.smilehaa.org 

من فكر مي كنم مادر و پدري كه عشق رو تجربه نكردن نمي تونن به بچه شون هم عشق واقعي رو بدن. در ظاهر مي تونن خيلي فداكار و ايثارگر و عاشق بچه به نظر بيان ولي در واقع محبتشون سراسر خودخواهيه.
اينجوري مي شه كه عشقشون به بچه بي قيد و شرط نيست. تا ابد تا بچه بياد تكون بخوره مي گن منكه اينكار رو كردم برات!
تا بچه برخلاف ميلشون عمل كنه: اينه دستمزد فداكاريام!!!!!!!!!!!!

بعدش هم بچه براشون مي شه تكيه گاه. مي شه تنها كس زندگيشون. اينه كه مثل سريش مي چسبن به بچه و بچه طفلك رو تباه مي كنن.
پس اين عشق نيست خودخواهيه!!!

منسعی کردم با محبت و عشقم به فرزندانم بفهمانم كه دوستشان دارم و عاشقونه براشون زحمت

 می کشم

www.smilehaa.org               www.smilehaa.org             www.smilehaa.org

                                  

الان که اینو می نویسم می خواهم برگردم به ٥ سال پیش وقتی خدای بزرگ و مهربان دختری مثل ماه به من عطا کرد و اسم این گل  زیبای من شد پري ناز

به قدري ناز و خوشگل بود كه دلم نيومد اسم ديگه اي روش بذارم و الان فرشته ي زيباي ما 5 سال و 4 ماهشه

    پري ناز عسلم 3 ماهه شده

پري ناز من وقتي 4 ماهه بود

   پري نازم 4 ماه و نيم

 پري نازم 5 ماهه شده و خيلي شيرين و خوردني

 پري ناز 6 ماهه و ملوس

 

 پري نازم 7 ماهه شده در حال ببر سواري

 

پري ناز من در 9 ماهگي مثل فرشته ها خوابيده و خواب هاي ناز مي بينه

با لحظه لحظه هاش نفس مي كشم و عاشقونه دوستش دارم

 

پري نازم در يك سالگي

 

 

قشنگترين هديه خداوند به من وقتي دخترم دو ساله شد و جملات قشنگ و شيرين مي گفت قربونت بشم شيرين عسل مامان

 

 

 

 پري ناز گلم وقتي كه 3 ساله شد و بن بن بن را مي خواند ما شاالله خيلي باهوشه

 

 

 دخترم وقتي 4 ساله شد

 

 

    

پري ناز در سه سال و نيمپري ناز در 3 سال و نيم

 

 

پري نازم مي ره پيش دبستاني و كلي شعر ياد گرفته چند تا از شعراشو مي ذارم اينجا:

 پائیزه

پائیزه و پائیزه، برگ از درخت میریزه، هوا شده کمی سرد، روی زمین پر از برگ، ابر سفید و سیاه، رو آسمونو پوشید،‌دسته دسته کلاغا، میرن به سوی باغا، همه میگن یک صدا، قار و قار و قار و قار

الاکلنگ

الاکلنگ و تیشه، بچه که بد نمیشه، کوچولوی مهد کودک، که بی ادب نمیشه، چقدر قشنگه والا، سالم باشه ایشاله، اگه که خوب باشی، همگی میگن ماشاله، اگه که خوب باشی، همگی میگن ماشاله

شیطون زشت ناقلا

شیطون زشت ناقلا، یه دم داره به این هوا، گول میزنه بچه ها رو، چجوری بیرونش کنیم؟، از خودمون دورش کنیم؟، دمش رو پیدا میکنیم، اعوذ به لله میکنیم، دمش رو پیدا میکنیم، اغوذ به الله میکنیم

 

      

نمی دونی، نمی دونی وقتی چشمات پر خوابه،niniweblog.com
به چه رنگه، به چه حاله
مثل یک جام شرابه

نمی دونی ، نمی دونی که چه رنگه ، چه قشنگه ، رنگ آفتاب بهاره ،niniweblog.com
مثل یک جام بلوره شایدم چشمه ی نوره
مثل یک جام شرابه
نمی دونی که دل من توی اون چشمای شوخت،
روی اون برکه ی آروم یه حبابه یه حبابه
مثل یک جام شرابهniniweblog.com

نمی دونی و به جز من دگری هم نمی دونه ، 
که یه دنیا توی اون چشم سیاهه niniweblog.com

هرکی گفته ، هرکی می گه ، 
همه حرفه تو رو می خواد بفریبه 

(جز دل من که پر از عشق و جنونه)2 حرف اون چشم سیاهوniniweblog.com
دل دیگه نمی دونه چشم دیگه نمی خونه
 

 پري ناز عزيزم و پارساي گلم مي خوام  براتون بنويسم تا بخونيد عزيزان من گلهاي زندگي من

 می خوام چندتا نصیحت کنمتون شاید بتونه بهتون کمک کنه :

 

               

                                       

 عزیزانم شاید یه روزی نتونید چیزی که دوست دارید رو داشته باشید

 

 اما میتونید چیزایی که دارید رو دوست داشته باشید و ازشون لذت

 

ببرید .www.smilehaa.org

 

اگه یه روزی خدایی نکرده به یه مشکل بزرگ برخوردید هیچوقت پیش

 

 خودتون نگویید من یه مشکل بزرگ دارم به مشکلتان بگویید که من یه

 

 خدای بزرگ دارممم.www.smilehaa.org

 

 هرچیزی که می خواهید به خدای خودتان بگویید اگه بهت داد که

 

 نعمته اگه نداد حکمته . اما اگه به بنده ناشایست خدا بگی اگه بده

 

میشه منت نده میشه ذلت .www.smilehaa.org

 

اگه خدایی نکرده یه روزی زمین خوردید وقتی بزرگ و عزیزید که دوباره بلند شید.

 

 عمرو وقت و انرژی خودتونو نگذارید برای اینکه دنبال خوشبختی

 

بگردید خوشبختی نزدیک شماست همین الان شما خوشبختید !!!

 

 هم پدر و مادر خوب دارید و هم خدایی مهربان.

 

 

 

 با کسانی ارتباط داشته باشید که دل بزرگی داشته باشن چون اگه

 

دلشون کوچیک باشه و شما بخواهید تو دلشون جا بشید باید همون اندازه خودتونو کوچیک کنید .....

 

  

 

و آخریشم با کلام حضرت علی تموم می کنم دنيا دو روز است يک روز با تو و روز ديگر عليه تو روزي که با توست مغرور مشو و روزي که

 

عليه توست نااميد مگرد زيرا هر دو پايان پذيرند.

              

                         

 
                                           h

 

 

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم

 

 ziba

 

ا

 

سس

 

 بهترین و جدیدترین خدمات
 وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

پري ناز و پارساي گلم واسه شماها چه آرزوهایی که در سر دارم

 


فرزندانم همه ی زندگیمو به پای شما میذارم

 


پري نازم  کاشکی از سایه ی غم همیشه آزاد باشی

 


پارسا جان دل من میخواد که تو عشق مثل فرهاد باشی

 


فرزندانم تمام دنیا را برای شما میخوام

 


شماها نور چشم منيد خنده ی لبهاي منيد

 


دلبندانم برای هر غمی شما تسکینم هستيد


همه ی آرزوهامو در شماها می بینم

همه ی دلخوشی پدر شماييد

همه ي عشق مادر شماييد

 


طپش قلب مادر از عشق شما بوده هر دم

 


رو به در گاه خدا واستون دعا ها کردم

 


کاش همیشه شما رو در شادی و خوشحالی ببینم


پارسا جان روز دامادی تو برا پدر خیلی شیرینه


پري نازم با چه عشقی مادرت سفره ی عقدت رو مي چينه

 

اینو همیشه به یاد داشته باشيد كه بابا و ماماني هميشه پيشتونند و تكيه گاه محكمي براي شما هستند.

 

www.smilehaa.org      www.smilehaa.org            www.smilehaa.org 

 

بدو بدو غذاهای خوشمزه

 

پری ناز و پارسا خیلی بد غذا هستند و غذا را باید به زور بهشون بدم

فکر می کردم پارسا دیگه مثل پری ناز نمیشه ولی اینم همونجوریه

 

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز محصل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

  

عزیز دلم ماشالا داری بزرگ میشی یادش یخیر روزایه اول که به دنیا اومده بودی

 چقدر کوچولو و ریزه میزه بودی تا یه مدت کار من گریه کردن بود نگات که

 می کردم گریه ام می گرفت نگران بودم و همش می گفتم چه جوری بزرگش 

 می کنم کی بزرگ میشه اگه بلایی سرش بیاد چیکار کنم خیلی وقتا هم می

 گفتم یعنی از اینکه بچه ماست خوشحاله با گریه کردنت منم شروع می کردم

 به گریه کردن خوابم که بودی صورت معصومت خیره میشدم اشک چشام

 سرازیر میشد بابایی می گفت الان که گریه نمی کنه برا چی گریه می کنی

 بهش می گفتم صورتشو نگاه کن ببین چقدر معصومه  بابایی کلی  سر به

 سرم می ذاشت يه روز هم همين طور كه نگات مي كردم حس كردم چشات

 نمي بينه وحشت زده شدم جلوي نور بردمت ولي هر كار كه كردم هيچ عكس

 العملي از خودت نشون ندادي به چشاي قشنگ و طوسي رنگت خيره شدم و

 شروع كردم به گريه كردن و از خدا مي خواستم چشماتو بهت بده تا اين كه

 بابايي اومد وقتي حال خراب منو ديد يك چراغ اورد و جلوي تو گرفت تو هم با

 حركت نور چشاتو حركت مي دادي . واي خداي من ممنونم و يك نفس راحت

 كشيدم و بابايي هم كلي به من خنديد به من مي گفت از بس نگاش مي

 كني براش عيب درست مي كني . وقتي دنيا اومدي مامانم همه كاراتو مي

 كرد و تا 18روز هم كاراتو همشو مامان بزرگ كرد وقتي مي خواست بره تازه

 پنپرس كردن و شستن تورو ياد گرفتم .حتي تا 4 ماهگي اون تو رو حموم مي

 برد .دستش درد نكنه از وقتي كه رفت كار من خيلي زياد شد.مامانی رفت

 خونشون منم احساس مسئو لیتم بیشتر شد.

 بعدش اینقد بهت وابسته شدم

 که حاضر نبودم  و نیستم برای چند ساعت هم که شده پیش کسی بذارمت

 خيلي روت حساسم.  الانشم خیلیا حتی دکتر خودت بهم میگن که خیلی

 حساسیت نشون میدی سر غذا خوردنش یا خوابیدنش .

 کوچیکتر که بودی

 همش می گفتم خدا یا کی پري ناز می شینه بعد از اینکه نشستی می گفتم

 کی راه میره کی حرف میزنه و خدا را هزار مرتبه شکر  الان هم شیرین زبونی

 می کنی و زبون می ریزی هيچ وقت تنها خودت نمیگيری بخوابی و مامارو

 اذیت میکنی خيلي وابسته به من شدي . می شینی بازی میکنی برا خودت

 نقاشی می کشی شیطونی می کنی 

همه دوستت دارند چون به قدري خانومي كه حد نداره خيلي خوشحالم كه دختر ملوسي مثل تو دارم

يادم مياد دوساله بودي كه يكروز كه داشتم برات كتاب هايدي رو مي خوندم خودت شروع كردي به ادامه ي خواندن قصه . واي خداي من باورم نميشه پري نازم داره كتاب مي خونه حتي مي دونستي توي هر صفحهچي رو بخوني آفرين به دختر باهوشم

  

وقتي فهميدي ماماني بارداره با اين كه 4 سال بيشتر نداشتي مثل ادم بزرگا مواظبم بودي و روز شماري مي كردي تا ني ني را ببيني

 

هر وقت دكتر مي رفتم با من مي اومدي تا صداي قلب ني ني رو بشنوي و كلي ذوق مي كردي 

Hello 

Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

سلام نفسم یه خبر برات دارم نی نی کوچولومون  به سلامتی به دنیا اومد.

 

 

 

تولد داداشيت مبارک باشه . خدا بهمون ببخشه و حفظش کنه برامون .البته هر دو تاتون رو.

 

وقتي داداشي دنيا اومد اسمش رو تو انتخاب كردي گفتي پارسا به پري ناز مياد  و خيلي دوستش داري .

 اونم خيلي دوستت داره خدا هر دوي شما رو در كنار پدرتان و خانواده ام

 برايمان نگه دارد. 

                   brunette angel pink dress sitting on a cloud animated gif

الان هم پارسا خيلي دوستت داره وقتي مي ري پيش دبستاني كلي بي تابي مي كنه تا برگردي . خوشحالم كه خواهر برادر مهرباني هستيد.

                                  مبارکه مبارکه مبارک

 

تورا من دوست می دارم نه قدر آب دریاها
که روزی خشک می گردند شوند بیچاره ماهیها
تو را من دوست می دارم نه قدر غنچه و گلها
که روزی پرپر می شوند بر آرد آه از دلها
تو را من دوست می دارم به قدر کهکشان و ماه و انجم ها
که جاویدان بماند عشق من تا بودن آنها

دوستتون دارم

 پارسا در ٨ ماهگی

پارسا و دايي محمد در 8 ماهگي

 

 

 

عزيز دل مادر

پسر قشنگم پارساي گلم

میخوام برات از کارایی بگم که اصلا خوشت نمیاد....

 

وقتی غذامیخوری ومن میخوام صورت ماهتو بشورم یا بادستمال پاک کنم حسابی عصبانی میشی.

وقتي كه با هزار زور وزحمت بهت غذا ميدم بعد مياري همشو بالا من بهت مي خندم در حاليكه توي دلم

پر از غمه ولي تو گريه مي كني

وقتی میخوام پن پرست  کنم هی ازدستم فرار میکنی قل مي خوري و در ميري فدات شم مي دونم

دوست نداري بسته باشي ولي زودتر اقا شو تا ديگه نبندمت

 

وقتی میخوام لباستو عوض کنم خیلی عصبانی میشی ومعمولاگریه میکنی قربونت برم من دوست نداري دستاي خوشگلتو بالا بياري

جديدا  زياد توي كالسكه نميشيني زود مي خواي از جات بلند شي و گريه مي كني قبلا قشنگ توش

مي خوابيدي عزيز دلم

عاشق روروئكت هستي و هر جا برم دنبالم بدو بدو مي كني قربون خودت وهمه کارهایی که میکنی  بشم عزيز مادر

پريناز و پارساي گلم دوستتون دارم تا بينهايت  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مژده مامی آنیتا کوچولو
11 دی 90 2:50
شیوا جونم سلام.وبلاگ جدید مبارک.
خدا حفظشون کنه پری ناز و پارسای گلتو.
هزار الله اکبر خیلی ماه و مامانی هستن.
خدا واست نگه داره عزیزم.
سایه تو و باباشون ایشالا روی سرشون باشه.



سلام ممنون كه اومدي خدا انيتا جونو حفظش كنه